Muistathan että ammattilehtenä PINNI on täysin verovähennyskelpoinen!

L’Oréal Professionnel

L’Oréal Professionnel


 

Vuodesta 1909 lähtien L’Oréal Professionnel on tarjonnut kampaajille innovatiivisimmat tuotteet, jotka on testattu ja suunniteltu yhteistyössä hiusalan parhaimpien asiantuntijoiden vastaamaan kampaajien sekä kuluttajien todellista tarvetta. Jokaisen ihmisen hiukset  ovat erilaiset ja siksi L’Oréal Professionnelilla on kattava tarjonta erilaisia hiusvärejä, hiustenhoitotuotteita ja muotoilutuotteita, joilla pystyy täyttämään asiakkaan kaikki toiveet.

L’Oréal Professionnel on noudattanut tiettyä vahvaa vakaumusta perustamisestaan lähtien.
”Kampaajan ammatti on taiteen tekemistä. Osaamista, jota koneet eivät koskaan pysty korvaamaan. Sen toteuttamiseen tarvitsemme aina taiteilijan kädet ja eleet, eli kampaajan”.
Yli sata vuotta brändin perustamisen jälkeen, L’Oréal Professionnelin perustajan Eugène Schuellerin vakaumus kampaajan ammatista on olennaisempi kuin koskaan.

Kampaajien pitkäaikaisena kumppanina velvollisuutemme on olla innovaatioiden edelläkävijä ja arvostaa kampaajan ammattia kaikessa ulottuvuudessa:  hiusväreissä, hiusten hoitotuotteissa ja muotoilussa.Tavoitteenamme on antaa hiustaiteilijoille mahdollisuus omistautua alalleen ja erottua osaamisellaan, kehittää parhaita palveluita ja tuotteita HEILLE ja heidän KANSSAAN. Kun brändimme uraauurtava ajatusmaailma kohtaa hiustaiteilijoiden käsityöläisyyden, uskomme sen olevan lyömätön duo!

Maailmassa, jossa uusia tarpeita ja toiveita syntyy jatkuvasti, olemme sitoutuneet  tarjoamaan kampaamoasiakkaille räätälöityjä ratkaisuja ja kauneutta, joka antaa heille mahdollisuuden tuntea itsensä ainutlaatuisiksi ja mieleenpainuviksi. Toimintaamme lisätään aina pieni ripaus ranskalaisuutta ja pariisilaisuutta, joka tuo esiin brändimme alkuperän.

Suhtaudumme intohimolla siihen, mitä me teemme. Suhtaudumme intohimolla yhteistyöhömme hiusartistien kanssa. Rakastamme muotia sekä trendejä. Suhtaudumme intohimolla myös naisiin, heidän hiuksiinsa, toiveisiinsa ja kauneuteensa. Tämä intohimo on jatkunut jo yli vuosisadan ajan ja enemmän kuin koskaan haluamme jakaa sen kanssasi!

 

Sinun,

L’Oréal Professionnel -tiimisi

 

 

KAMPAAMOKOKEMUS

ETUSIJALLA

Olipa kampaamosi pieni tai suuri, on ensisijaisen tärkeää

keskittyä asiakkaasi kampaamokokemukseen, jotta voit

kehittää ja kasvattaa liiketoimintaasi. L’Oréal Professionnel

tarjoaa sinulle välineet liiketoimintasi kehittämiseen

Salon Emotion– ohjelman avulla. Ohjelman tavoitteena on

keskittyä asiakkaasi matkaan sinun kampaamossasi

vaihe vaiheelta.

 

DIGITAALINEN markkinointi

Digitaalinen markkinointi on tänä päivänä

liiketoiminnallesi ensiarvoisen tärkeää.

Se tarjoaa huikeita mahdollisuuksia räätälöityyn

kommunikointiin ja mahdollistaa tarjousten

kohdistamisen jopa henkilökohtaisella tasolla.

Digitaalisessa markkinoinnissa käytettäviä

tuotekuvia sekä tuotetekstejä löydät

www.lorealproshop.fi -sivustoltamme,

jossa voit myös tehdä tilauksesi missä ja milloin vain,

palvelu on auki 24/7.

 

MARKKINOINTI &

ESILLEPANORATKAISUT

KAMPAAMOOSI

Liiketila kertoo kampaamostasi uskomattoman

paljon. Voimme auttaa sinua luomaan

trendikkään ympäristön, joka mahdollistaa

parhaan mahdollisen kampaamokokemuksen

niin asiakkaillesi kuin työntekijöillesi.

Hyödynnä liikkeessäsi myös L’Oréal Professionnel

–markkinointimateriaalit, joiden avulla

kommunikoit asiakkaillesi uusista trendeistä,

kampanjoista ja uutuuksista!

Näitä löydät digitaalisessa muodossa myös Proshopista!

 

KOULUTA & INSPIROI

TIIMIÄSI

Kattava koulutustarjontamme on luotu

kehittämään sinun ja kampaamosi

ammattitaitoa. Pyrimme palvelemaan

jokaista kampaamoa ajankohtaisilla väri-,

leikkaus-, styling-, ja businesskoulutuksilla

inspiroivia tapahtumia unohtamatta.

Tervetuloa mukaan!

Kysy lisää p. 07575 80220.

 

 

Sharing Beauty with all

L’Oréalin vuoteen 2020 yltävä Sharing Beauty With All- vastuullisuusohjelma asettaa kunnianhimoiset kestävän kehityksen tavoitteet koko yrityksen arvoketjulle.
Vastuullinen innovointi – Vastuullinen tuotanto – Vastuullisuuden edistäminen – Vastuullinen elämäntapa

– Tavoitteenamme oli pienentää hiilidioksidipäästöjämme 60 prosentilla vuoden 2005 lähtötasosta vuoteen 2020 mennessä.
Olemme nyt vähentäneet päästöjä 72%.

– Jokaisella uudelle tuotteellamme on ympäristö- tai yhteiskuntaetu vuoteen 2020 mennessä.
Aina, kun kehitämme tai päivitämme tuotetta, parannamme sen ympäristö- ja yhteiskuntaprofiilia.

– Vuoteen 2020 mennessä edistämme jokaisen L’Oréalin kuluttajan mahdollisuuksia tehdä vastuullisia kulutuspäätöksiä:
Arvioimme kaikkien uusien tuotteidemme ympäristö- ja yhteiskuntaprofiilia uuden arviointimenetelmän avulla.

Vuoteen 2020 mennessä 100% strategisista toimittajistamme osallistuu toimittajiemme vastuullisuusohjelmaan.
Kaikki strategiset toimittajat arvioidaan ja valitaan yhteiskunnallisten ja ympäristöllisten toimintatapojen perusteella.

Vuonna 2018 L’Oréal Professionnel vastasi haasteeseen yhdistää luonnollista alkuperää olevia ainesosia tieteellisen osaamisen ja ammattitasoisen lopputuloksen kanssa lanseeraamalla uuden hiusvärisarjan sekä hiustenhoitosarjan:
-Botanea: brändin ensimmäinen 100% kasvipohjainen hiusväri
-Source Essentielle: brändin ensimmäinen luonnollista alkuperää oleva hiustenhoitosarja, jonka tuotteita voidaan täyttää uudelleen kampaamoissa.

Niin Botanea että Source Essentielle heijastaa L’Oréal Group -yhtiön ohjelmaa Sharing Beauty With All ja sen sitoumuksia kestävään innovointiin, elämäntyyliin ja tuotekehitykseen. Yli 100 vuotta ensimmäisten turvallisten hiusvärien kehittämisen jälkeen L’Oréal Professionnel aloitti historiassaan uuden vaiheen, jota tahdittavat merkittävät innovaatiot kuluttajien tarpeiden tyydyttämiseksi paremmin.

 

www.lorealprofessionnel.fi  

@lorealpro

Haluatko tutustua lähemmin L’Oréal Professionneliin?

Ota yhteyttä L’Oréal Professionnel –tiimiin asiakaspalvelumme kautta p. 07500 30000

 

Uusin lehti

Tilaa Pinni tästä!