Sipiläinen ja Kylätasku myivät osuutensa M Room Companysta


M Room Companyn perustajat, parturimestarit Toni Kylätasku ja Petri Sipiläinen ovat myyneet omat osuutensa M Room Companystä. Miesten viimeinen työpäivä yhtiön palveluksessa oli viime keskiviikkona. Eilen torstaina he  juhlistivat hymyissä suin uuden alkua yhteisellä golfkierroksella ja kertoivat siitä Facebookissa #työpäivä -merkinnällä ja silmän vinkkauksella. Tämä enteili jo tänään julkistettua uutista.

 

Kuva Toni Kylätaskun Facebook-sivuilta.

Tänään perjantaina Toni kertoi uutisen omilla Facebook-sivuillaan: ”Nyt vedän jonkin aikaa happea ja annan aikaa itselleni sekä perheelle. Ja sit kun siltä tuntuu, niin eiköhän sitä taas jotain mielenkiintoista keksitä ja aina saa soitella, jos tulee hyviä ideoita mieleen”, Toni kuvailee fiiliksiään sosiaalisen median kanavalla.

Neuvotteluja myynnistä käytiin pitkään. Toni kertoo, että myyntihalun taustalla on ollut tarve uusiutua ja löytää elämään jotain uutta työtä, josta saisi taas ”kicksejä”.

– Kun on 12 vuotta tehnyt tätä työtä, niin siitä ei saa enää samalla tavalla itselleen, kuin yrityksen perustamisen alkuvaiheessa. Vaikka tapahtuikin jotain uutta, tuntui aina, että tämäkin on jo nähty. Lisäksi se, että vuodessa tuli matkapäiviä yli sata sai miettimään, että olisi se kiva olla joskus kotonakin. No, nyt on aikaa ja voi aamuisin ihmetellä, että mitähän sitä tekisi, Toni naurahtaa.

Toni ja Petri eivät aio jättää hiusalaa kokonaan, sillä miehillä on yhä Glohair-liikkeitä vedettävänään sekä yhteisomistuksessa muidenkin hiusalan tekijöiden kanssa oleva hiustuotesarja Seven Professional.
– Näiden töiden jälkeen aikaa jää kyllä rutkasti ihan vapaa-aikaankin. Tuntuu, että nyt on hyvä hetki keskittyä hetkeksi omaan hyvinvointiin ja terveyteen. Päämääräksi olen asettanut, että kun Cooperin testissä menee 3000 rikki, niin sitten voin jo miettiä varsinaista työn tekoa isomminkin, Toni nauraa.

Lisää juttuja M Roomista:

Uutuuskirja kertoo: Kuinka suomalaisesta parturoinnista tuli iso globaali vientituote?

 

 

M Room on vuoden franchising-ketju

 

M Room Group Oy on M Room -ketjun emoyhtiö. Yhtiön itsenäisiä tytäryhtiöitä ovat M Company Oy ja M Store Oy. M Room on perustettu vuonna 2008, ja koko ketjun ensimmäinen liike avattiin saman vuoden lokakuussa. M Room on Euroopan suurin parturiliikeketju. Tällä hetkellä Suomessa on yli 60 liikettä. Lisäksi liikkeitä on Latviassa, Norjassa, Ruotsissa, Saksassa, Tanskassa, Virossa sekä USA:ssa.

M Room on parturiketju miehille ilman ajanvarausta. Franchising-periaatteella toimivan liikeketjun perusajatuksena on palveluiden tarjoaminen helposti ilman ajanvarausta. Ketju toimii edelläkävijänä uudenlaisessa jäsenajattelussa, jossa jäsenillä on vuosimaksun hinnalla oikeus käyttää jäsenyyden palvelupaketin palveluita kaikissa ketjun liikkeissä maanlaajuisesti  ja nauttia jäsentason muista eduista maailmanlaajuisesti. M Roomin palveluvalikoimaan kuuluvat perinteisten parturipalveluiden lisäksi miehille suunnatut väri- ja partapalvelut, kevyet ihonpuhdistukset sekä rentouttavat hieronnat.
https://mroom.com/fi/