Moroccanoil euroviisuhuumassa


Hiusbrändi Moroccanoil on Eurovision Song Contest -laulukisojen virallinen pääyhteistyökumppani ja yritys on päässyt tositoimiin maailman suurimmassa viihdeshowssa viimeisen kahden viikon aikana. Moroccanoil vastaa Rotterdamissa Hollannissa järjestettävien laulukilpailujen delegaatioiden hiusasioista ja näkyy todella voimakkaasti tapahtumapaikalla ja ympäri kaupunkia. Maailmanlaajuinen näkyvyys on mittava ja sitä Moroccanoil tietysti hakeekin kymmenvuotisella yhteistyösopimuksellaan.

–Olemme vahvasti mukana kaikessa Euroviisuihin liittyvässä, kertoo Moroccanoilia Suomessa edustavan IdHair Finland Oy:n toimitusjohtaja Olli Vähänen. Suomessa yritys on järjestänyt muun muassa näyteikkunakilpailuja parturi-kampaamoille, jotka ovat saaneet Eurovision Song Contest-kisaan liittyvää somistusmateriaalia IdHairilta. Lisäksi Moroccanoil-salongit ovat saaneet myyntiin Moroccanoil Eurovision Special Edition -tuotepakkauksia, joissa Suomessa tietenkin paketista ja pullojen korkeista löytyy kannustavat Suomen liput.

– Moroccanoil sopi yhteistyösopimuksen juuri ennen koronan alkua, ja vuosi 2020 piti olla lähtölaskenta yhteistyölle. Koronaepidemian takia viime vuoden Euroviisut jäivät väliin, mutta onneksi tänä vuonna ne sitten päästiin turvallisesti järjestämään, Vähänen kertoo.

-Meilläkin on paljon suunnitelmia ollut päällä jo parin vuoden ajan liittyen muun muassa asiakasmatkoihin Euroviisuihin, ja ne ovat nyt tietysti valitettavasti jääneet. Ensi vuonna sitten uskoisin, että päästään järjestämään kaikenlaista oheistapahtumaa ennen Euroviisuja ja tietysti sen aikana, missä ne sitten tullaankaan järjestämään, Olli Vähänen toteaa.

Moroccanoil on Rotterdamin viisuissa rakentanut kisa-alueelle oman salonkitilansa, missä vierailevat päivittäin eri maiden delegaatiot – tietysti omilla aikajanoillaan ja turvavälit huomioiden. Artisteille ja tanssijoille sekä muille ryhmiin kuuluville annetaan hiustenhoitovinkkejä ja esitellään tietysti kullekin sopivia tuotteita. Halukkaat saavat myös ”euroviisukampaukset”, ja näitä on innokkaasti otettu vastaan. Moroccanoilin hius- ja kauneustiimiä johtaa värikäs persoona, Global Creative Director Antonio, joka myös toimii juontaja Moroccanoilin somekanavissa näkyvissä lähetyksissä.

Antonio on haastatellut Euroviisuissa omaa podcastia pitävää, EBU:n eli Euroopan yleisradioyhtiön palkkaamaa suomalaista Krista Siegfridsiä sekä tehnyt hänelle lähetyksessä kampauksen.

-Rakastan Kristaa! Hän on niin eläväinen, iloinen ja kaunis ihminen. Ihmettelen, mistä hänen positiivinen energiansa tulee, ja hän saa myös tartutettua sen muihinkin ympärillä oleviin. Ei mikään ihme, että hän on niin suosittu Euroviisuissa ja erityisesti euroviisufanien joukossa – Krista on suomalainen supertähti! Antonio kehuu.

Eurovision Song Contest semifinaalin kakkoserä nähdään tänään torstaina ja finaali ylihuomenna lauantaina. Suomea kisoissa edustaa Blind Channel, jolle vedonlyöntiyritykset povaavat finaalipaikkaa lauantain lähetykseen. Vedonlyönneissä Blind Channel on tällä hetkellä 12. suosituin 33 maan joukossa ja sen voittokerroin on 51.

Kuten Moroccanoil on specialtuotteisiinsa painattanut; Good luck, Finland!

 

Kuva: jordybrada.com

Moroccanoilin supersuosittu globaali taiteellinen johtaja Antonio ihastuttaa. Kuva:jordybrada.com

 

 

Puolan edustaja innostui föönauksesta. Kuva: jordybrada.com

 

Moroccanoilin salonkilounge on suosittu.Kuva: jordybrada.com

Foto door: jordybrada.com

Kuva: jordybrada.com

Bulgarian edustaja Antonion käsittelyssä. Kuva. jordybrada.com

Kuva: jordybrada.com

Kuva: jordybrada.com

Kuva: jordybrada.com

Venäjän artisti tietää, mitä pyöröharjan kanssa voi tehdä – harjoitella esitystä! Kuva: jordybrada.com

 

Moroccanoilin lähetyksiä Euroviisuista voi seurata osoitteessa: moroccanoil.com/eurovision