Moroccanoil’ista Euroviisujen hiuspartneri

Moroccanoil on solminut viisivuotisen sopimuksen Eurovision Song Contest -musiikkikilpailun virallisena hiuspartnerina, European Broadcasting Union (EBU) tiedottaa tänään. Moroccanoil vastaa ensi vuodesta lähtien 200 miljoonaa televisiokatsojaa kautta maailman tavoittavan, maailman suurimman livemusiikkishow’n artistien hiusasioista kulloisessa maassa käytävien kilpailujen aikana. Vuonna 2020 kisat järjestetään toukokuussa Alankomaissa, jonka edustaja Duncan Laurence voitti Israelissa järjestyt Euroviisut kappaleellaan ”Arcade.” 

– Toivotamme lämpimästi Moroccanoilin tervetulleeksi partneriksemme Euroviisuihin vuodesta 2020 lähtien. Tämä on loistava yhteistyökumppanuus maailman suurimman livemusiikkitapahtuman ja yhden maailman tunnetuimman kauneusbrändin kesken. Odotamme innolla yhteistyötä Moroccanoilin kanssa, ja emme malta odottaa, mitä kaikkea showtamme parantavaa he tuovat mukanaan kauneustaidoillaan, toteaa Jon Ola Sand EBU:sta.

– Moroccanoilille on kunnia tulla valituksi hiuspartneriksi Euroviisuihin. Haluamme näyttää huippuosaamisemme brändimme kanssa Euroopassa ja Australiassa näiden upeiden musiikkilähetysten myötä, sanoo David Cohen Moroccanoililta.

– Hiusalan ammattibrändinä haluamme tukea kaikkien hiusammattilaisten bisnestä, ja me uskomme, että Euroviisut on mitä parhain alusta tälle. Näkyvyys ja kiinnostavuus tulevat olemaan ennennäkemätöntä näin isojen tapahtumien myötä, kun tv-lähetys esitetään yli 40:ssä maassa, hän lisää.

Moroccanoil on kasvanut niin muoti- kuin filmimaailman tähtien suosikiksi, ja lukuisat topstylistit käyttävät brändin hius- ja kauneustuotteita maailman johtavien muoti- ja kauneuslehtien kuvauksissa, muotinäytöksissä sekä erilaisissa palkintotilaisuuksissa kuten Oscareissa ja Grammyseissa.

Moroccanoil on laajentunut 65:n maahan kautta maailman. Suomessa maahantuojana on IdHair Finland Oy. 

Eurovision Song Contest on järjestetty vuodesta 1956, ja 27 maata on voittanut musiikkikilpailun vähintään kerran. Suomen Lordi voitti Euroviisut vuonna 2006 kappaleellaan Hard Rock Hallelujah! Vuonna 2019 Eurovision Song Contest tavoitti yli 180 miljoonaa tv-katsojaa yli 40:ssä maassa ja miljoona online-lähetyksissään. Ensi vuoden kilpailut järjestetään Alankomaissa toukokuussa. Kaupunki ja ajankohta ovat vielä avoinna.

 

Scroll to Top