Pinni julkaisee uuden, kuluttajaystävällisen Looks-aikakauslehden toukokuussa. Nimensä mukaisesti Looks keskittyy kuluttajien kausityyleihin päästä varpaisiin. Lehtiuutuus jaetaan Pinnin välissä parturi-kampaamo-liikkeisiin ja kauneushoitoloihin kautta Suomen.

 

– Olemme todella innoissamme uudesta haasteesta, ja Looksia on rakennettu tarkkaan viimeisen vuoden ajan. Lähtökohtana on tarjota kampaamoiden, partureiden ja kauneushoitoloiden asiakkaille media, josta he löytävät kaiken tarvittavan, mitä tulee trendeihin juuri nyt, kertoo Pinnin päätoimittaja Rainer Nyman.

– Siinä missä Pinnin pääpaino on hius- ja kauneusalan ammattilaisissa, vaikka lehti on myös kuluttajienkin luettavissa, Looksissa ei puhuta asioista pro-painottein, vaan niin, että näkökulma on kuluttajan tarpeissa, Nyman lisää.

– Sanoisin, että 32-vuotias Pinni on tässä mentorina pikkusisarelleen, jota voisi kutsua pirteäksi ja nuorekkaaksi versioksi Pinnistä.

Looks on kausilehti, joka tarjoaa inspiraatioita kuukausiksi eteenpäin. Toukokuussa ilmestyvä ykkösnumero on kesä-Looks, joka tarjoaa rantamuodin hotimmat hitit, some-vaikuttajien tyyliniksit, kuluttajavinkit kesän kuumimpiin trendihiuksiin, aurinkolasien ABC:n, kesän tärkeimmät täsmätuotteet sekä muodikkaimmat matkakohteet.

– Looksin kohderyhmä on itsestään huolta pitävä, muodista kiinnostunut kuluttaja, joka etsii aktiivisesti mielenkiintoisia palveluja ja tuotteita. Hän myös arvostaa ammattitaitoa ja on valmis kuluttamaan rahaa sen eteen, päätoimittaja Nyman kuvailee.

– Mainostaja tavoittaa Looksin avulla aktiviisimmat kauneus-, muoti- ja hyvinvointipalveluja käyttävät asiakkaat. Mainoksen näkyvyys on pitkäaikainen, sillä Looksin lukuarvo säilyy kausilehtenä pitkään. Tänä vuonna kesänumeron jälkeen julkaisemme talvinumeron lokakuun lopussa.

Looks on ilmainen kaikille Pinnin tilaajille, ja se jaetaan Pinnin välissä. Lehden painosmäärä on 10 000 kpl.

 

Mainostaja: Lisätiedot Meri Mäkinen, puh 040 545 2623, [email protected]