||||||||

Headbrands-studiolla Helsingissä fiilisteltiin maaliskuussa Gold Professional Haircare -sarjaa yhdessä sarjan perustajamiesten Victor Morenon ja Marco Merien kanssa. Rennon iltatilaisuuden aikana saatiin kuullaGoldin ideologiasta, sarjan väreistä ja tuotteista sekä ajan trendeistä.

Suomen koulutuspäällikkö Kinoia Pönni oli värjännyt lavalle kaksi mallia ennakkoon: kesäisen vaalean ja vauhdikkaan punaisen.
– Nämä värit siksi, että Goldin yksi vahvuus ovat superkauniit viileät vaaleat ja Toners sarjalla pystyy toimimaan nopeasti hektisessä liiketyössä, vaikka leikkauksen yhteydessä. Punainen esiteltiin, koska Goldin punaiset ovat upeat ja katseenkääntävän säkenöivät, Kinoia kertoo.

Väri Gold Premium Hair colours: tyvi: 7.66 + 0.66 + 3% pituus: 8.66 + 0.66 + 3%
Värit Gold Premium Hair colours: 11.20 + 11.11 + 11.10 + 1,5% Pesupaikkataittona n. 10min

Victor ja Marco kävivät läpi myös Metamorphic-salonkihoitoa osana värjäysprosessia.
– Punaisen sävyn hiuksiinsa saaneen mallin hiuksissa oli pohjalla asiakkaan kotona tehty vaalennus. Jouduin vaalentamaan hiusta vielä lisää, mutta Metamorphicin ansiosta hius tuntui kuin sitä ei olisi missään kohtaa vaalennettukaan ja värin hoitavuuden ansiosta kiilto on aivan mieletön, Kinoia kertoo.

Sarjan muotoilutuotteista Victor ja Marco kävivät läpi lempituotteitaan ja antoivat salonkikelpoisia käyttövinkkejä.
– Meille hiusten viimeistely on aina muutostyö, jolla haetaan tiettyjä muotoja ja tekstuuria.  Rakastamme tuotteiden yhdistelyä, Victor ja Marco kertovat.

Tuotteiden yhteiskäytössä Victor antaa vinkin Curls Creamin sekoittamisesta Argan- tai Silk-tippohin.
– Näillä luodaan kontrolloitua, mutta silti liikkuvaa hiusta, joka on pehmeä ja kiiltävä, Victor kuvailee.
Marcon suosikkituotesekoitus syntyy Smoothing Creamista, Root Liftistä ja Argan- tai Silk-tipoista.
– Smoothing Cream pitää hiukset sileinä ja suorina pitkään ja antaa hiuksiin pehmeyttä sekä tärkeän lämpösuojan aina 220 asteeseen asti. Jos volyymia haetaan hiuksen tyveen, on Root Lift aivan ehdoton tähän. Argantipat tuovat hiukseen eleganttia kiiltoa, Marco kertoo.

Victor ja Marco kiittivät kampaajayleisöä siitä innostuksesta, jolla Gold on otettu vastaan.
– Suomalaiskampaajat suhtautuvat laillamme hiusalaan hyvin intohimoisesti ja ammattimaisesti ja jakavat kanssamme kiinnostuksen hiustuotteita ja innovaatioita kohtaan, miehet kehuvat.
Gold Professional Haircare -tuotteisiin tutustui illan aikana innokas ryhmä kampaajia. Kuvassa vasemmalla Headbrandsin Suomen maajohtaja Charlotta Ashour, Gold Professional Haircare -sarjan perustaja Victor Moreno, Reily Salon Hipp -liikkeestä, Heidi ja Maj Salon Oxidista, Mood Roomista Anette ja Aino, Pro Formasta Janika, Kauneusstudio Serafista Sara, ColorCutista Henna, Fleidasta Noora, Salon Ansonista Aino, Pro Formasta Neea, ColorCutista Heidi ja Sari sekä Goldin toinen omistajista, Victor Moreno.

Gold Professional Haircare sarjaa maaahantuo bränditalo Headbrands.