Virtuaalinen Kao Salon Global Experience esitteli trendit vuodelle 2021


Kao Salon Global Experience -tapahtuma järjestettiin digitaalisesti ensimmäistä kertaa Kao Salon -historiassa. 48 tunnin tapahtumalähetystä seurasi lähes 20 000 kampaajaa ympäri maailman.

Kao Salon Division johtaja John Moroney.

– Vuosi on ollut haastava ja olisi ollut helpointa luopua tämän vuosittaisen tapahtuman järjestämisestä. Huhtikuussa kun päätimme peruuttaa live-tapahtuman, teimme kuitenkin lupauksen, että haluamme juhlia luovuutta – sekä käsityöalana että myös luovuutta siinä, mitä voimme tarjota virtuaalisen tapahtuman puitteissa. Olemme sitoutuneet Kao Salon -perheeseemme hästägillä #creativityneverstops ja siksi päätimme muuttaa tapahtumamme virtuaaliseksi, Kao Salon Division johtaja John Moroney kertoo.

Kao Salon Global Experience -tapahtuman tähtihetki oli Gala Show,  missä esiteltiin Goldwell Essentialism trendit vuodelle 2021, Goldwell Couture -kokoelma Night Moves sekä nähtiin Angelo Seminaran kokoelman Glance ensiesitys.
Glance-kokoelmakuvat ja värireseptit löydät TÄÄLTÄ!

Alla kuvia virtuaalitapahtumassa esitellystä Essentialism-trendistä.

HIUSARTISTIVIERAINA tapahtumassa olivat muun muassa Mario Krankl

 Hiustiimi J.7

icono

Hare & Bone

Shane Bennett

ja Mazella&Partners


Virtuaalisesti seurattavissa paneelikeskusteluissa käsiteltiin aiheita sosiaalisesta mediasta, tuotekehityksestä, kestävästä kehityksestä ja liiketoiminnasta.

Lisäksi kuultiin uusimmat uutiset Kao Salon Division -brändeiltä: Goldwell, KMS, Oribe ja Varis. Kao Salon esitteli myös laajan kestävän kehityksen strategiansa.

LUE artikkeli viime vuoden tapahtumasta:

Color Zoom -voitot Singaporeen ja Venäjälle

LUE LISÄÄ ARTIKKELEITA HIUSALALTA